Następny email dojdzie do Ciebie za 2 dni :)

⏳ Możesz w tym czasie spojrzeć tutaj:

Dobra robota z tym kliknięciem! :)

Zanim dostaniesz następną część, musisz wiedzieć, że:

  1. W 2017 roku mieliśmy w informatorze 406 studentów
  2. Oraz kilka tysięcy osób na naszej liście mailingowej

Wiesz co ich wszystkich łączyło?

Brak fundamentalnej wiedzy w biznesie:

Kto jest ich klientem i przede wszystkim – co z tego wynika.

Pozwól, że powiem Ci o tym więcej…

 

Kiedy jesteś swoim własnym szefem, a może i szefem kilku innych osób, to Twoją odpowiedzialnością jest zdobywanie klientów.

To Ty musisz wiedzieć, skąd będzie Twój następny klient (nie licząc znajomych).

Różnica pomiędzy trudną walką o uwagę klientów a kwitnącym biznesem tkwi w zrozumieniu marketingu a brakiem efektywnego systemu marketingowego.

Możliwe, że i Ty, właśnie z tego powodu:

  • wydajesz czas i pieniądze na źle rozumiane i nieefektywne formy promocji
  • zamówiłeś drogą stronę internetową zanim dowiedziałeś się i zaplanowałeś w jaki sposób ta strona ma zwracać uwagę i zaangażować Twojego potencjalnego klienta
  • zapłaciłeś „ekspertom” za usługi SEO, pisanie bloga albo produkcję profesjonalnych filmów, na które mało ludzi zwraca w ogóle uwagę.

Nie możesz efektywnie zdobywać płacących klientów bez podstawowej wiedzy marketingowej.

 

Dobra wiadomość jest taka, że możesz się tego nauczyć

Pozwól, że opowiemy Ci o strategii marketingowej zorientowanej na klienta, dzięki której możesz sprzedawać nienachalnie ale i bez nieśmiałości: