Jak dotrzeć do klienta, dla trenerów, coachów i usług doradczych

Jak dotrzeć do klienta, dla trenerów, coachów i usług doradczych

Podsumowanie

Ponieważ ten post jest relatywnie długi, zaczynam od podsumowania o czym będzie mowa, byś mógł zdecydować czy to jest artykuł dla Ciebie.

Dowiesz się tu:

1) W jaki sposób dokładnie zrozumieć swojego klienta.

2) W jaki sposób wyróżnić się z rynku.

3) Jak skutecznie się promować online i na żywo.

4) Dlaczego warto zaoferować pomoc osobom zainteresowanym jeszcze zanim zaoferujesz współpracę.

5) Jak zbudować relację z klientem by zdobyć jego zaufanie.

6) Jak i kiedy zaoferować skorzystanie z Twojej usługi.

Chcesz się tego dowiedzieć?
Super.

Ten system to nienachalny i skuteczny sposób sprzedaży dla:

1. Osób w biznesach doradczych, coachingowych, trenerskich, konsultingowych i szkoleniowych.

2. Osób, które sprzedają lub chcą sprzedawać kursy online lub książki

3. Osób, które chcą oferować swoje usługi lub swoją wiedzę przez internet – czyli tworzyć biznes online.

 

Jesteś taką osobą? Dobrze.
Ponieważ jesteś we właściwym miejscu, przyjacielu :)

 

System WERS

W tym artykule przeprowadzę Cię krok po kroku po systemie przyciągania idealnych klientów – WERS oraz o tym w jaki sposób wykorzystac go do promocji Twoich usług.

Jest to system, którego sami używamy w Informatorze by przyciągać klientów, z którymi chcemy pracować.

System WERS to system ciągłej sprzedaży Twoich usług lub produktów informacyjnych.

Jest odmienny od systemu otwierania i zamykania sprzedaży, który króluje w świecie kursów online i służy innym celom.

 

WERS służy oferowaniu Twoich usług osobom, które spotkały Cię w sieci lub na żywo ale nie zdecydowały się od razu na współpracę.

 

Skupia się na nienachalnej sprzedaży i budowie relacji z klientem. Wykorzystuje do tego narzędzia online.

Pewnie już słyszałeś, że ludzie potrzebują kilku do kilkunastu kontaktów by się zdecydować na współpracę z Tobą.

Po przeczytaniu tego artykułu zdobędziesz nową wiedzę i inspirację do tego jak wykorzystać system WERS do promocji swojego biznesu.

OK.To zaczynamy.

 

 

 

Wiesz co jest najlepsze w systemie WERS?

Że jest zupełnie zautomatyzowany. Ustawiasz go raz, upewniasz się, że wszystko działa, a on pomaga Ci zdobywać klientów na autopilocie.

 

Czujesz się niewidzialny dla płacącego klienta?
Zapisz się na maile a pomogę Ci to zmienić. Zaczniemy od schematu stałego dopływu klientów.
Piszemy jak rozwijać biznes oraz informujemy o naszej ofercie.
Zapisz się na maile pełne biznesowej inspiracji
i odbierz schemat dopływu klientów
Piszemy o tym jak rozwijać biznes oraz informujemy o naszej ofercie. Chronimy Twoje dane zgodnie z:
>>Polityką Prywatności
Zawsze możesz zrezygnować z subskrypcji

 

OK, ale wszystko po kolei.

 

1. W jaki sposób dokładnie zrozumieć swojego klienta?

 

To jest najmniej techniczna część całego systemu ale najważniejsza.

Nie chcę tu pisac tylko o taktykach i narzędziach, bo wiem z doświadczenia swojego i moich klientów, że narzędzia i taktyki działają tylko i wyłącznie jeśli stoją za nimi solidne podstawy.

Dlatego od początku:

Twoim celem jest zaoferowanie Twojej wiedzy lub pomocy ludziom, którzy jej potrzebują lub chcą.

(To nie jest system do wciskania usług ludziom, którzy ich nie potrzebują)

Żeby wykorzystać narzędzia internetowe do przyciągania klienta, musisz znać swoją niszę, swoją specjalizację – oraz problem Twojego klienta, tak jak on sam go widzi i rozumie.

Obiecaj mi więc na początek, że nie zaczniesz budować tego systemu bez tego.

Dlaczego kładę na to tak duży nacisk? Z tego powodu, że jeśli próbujesz mówić do wszystkich, jeśli jesteś taki sam jak wszyscy w Twojej branży, to nikt nie zwróci na Ciebie uwagi. (oprócz Twoich znajomych i rodziny).

Bo zwyczajnie będziesz taki sam jak milion innych doradców w Twojej branży, którzy niczym się nie różnią od siebie.

Ten problem jest jeszcze bardziej spotęgowany w internecie.

Jak myślisz w jaki sposób wtedy Twój klient ma wybrać Ciebie spośród innych?

Ja też nie wiem.

Jak wszyscy są tacy sami to pozostaje konkurować ceną. A i tak można przegrać z kimś droższym ale za to wyspecjalizowanym.

OK.

 

Na czym polega to dokładne zrozumienie klienta?

– na określeniu komu rozwiązujemy problem i jaki problem

– oraz na poznaniu jak ta grupa osób sama widzi ten problem i jak o nim mówi.

 

Wykorzystujesz do tego badanie rynku, czyli rozmowę ze swoimi klientami i zadajesz im conajmniej dwa pytania, najlepiej jeszcze zanim zaczniesz z nimi pracować:

(Możesz też porozmawiać z osobami, które nie są Twoimi klientami ale są w grupie docelowej – czyli mają sytuację, w której pomagasz).

Pytasz jaki mają teraz największy problem w danym temacie?

oraz – na jakie pytanie chcieliby znać odpowiedź – co pomogłoby im ruszyć z miejsca?

Dokładnie notujesz lub nagrywasz (oczywiście za zgodą rozmówcy) odpowiedzi, ponieważ chcesz znać język jakim się Twój klient posługuje i zacząć go używać w swoich materiałach promocyjnych.

Takie badanie rynku pozwoli ci okreslić swoją niszę, jeśli jeszcze jej nie masz.

Oraz staje się kopalnią wiedzy na przyszłość, możesz czerpać z niego przy tworzeniu:

– treści na blog, filmy, podcasty lub wystąpienia
– kursu online
– wszelkich postów na media społecznościowe, reklamy
– mailingu (newslettera)

Koniec z szumiącym w głowie pytaniem – o czym pisać?

Jeśli zaczniesz mówić językiem swojego klienta twoje komunikaty zaczną do niego dużo skuteczniej docierać, poczuje że go rozumiesz.
Podczas gdy twój branżowy żargon jednym uchem wchodzi a drugim wychodzi.

[highlights]Ludzie mogą zapomnieć, co powiedziałeś, mogą zapomnieć, co zrobiłeś, ale nigdy nie zapomną tego, jak się dzięki Tobie poczuli

~ Maya Angelou[/highlights]

 

Dam Ci przykład.

Typowe wpisy bądź prezenty za zapis na blogach dietetycznych to:

– Jak kontrolować swoją dietę?
– 10 przepisów na dietetyczne śniadanie.
– Skuteczna dieta odchudzająca.

Kiedy większość osób, które chcą schudnąć przeważnie już próbowała po kilka diet i myśli sobie, że:

– Na mnie żadna dieta nie działa.
– Ja nie mam silnej woli, żeby wytrzymać na diecie.
– Po 40 to już się nie da schudnąć.
– Chcę, żeby wszyscy przedstawiciele płci przeciwnej sie za mną oglądali…

Widzisz różnicę – nie myślą – kurczę, jak tu znaleźć przepisy na dietetyczne śniadanie…

Jak myślisz jak takie osoby zareagują na powyższe tematy?
Obojętnością.

Jeśli chcesz, żeby Twoje działania online przynosiły Ci klientów to musisz zacząć mówić to, co zwraca ich uwagę i pokazać im, że ich rozumiesz.

 

[highlights]To, jak klient postrzega świat – to Twoja rzeczywistość”

~ Kate Zabrskie[/highlights]

 

Zastanów się – czy Ty na pewno opowiadasz o tym co robisz tak jak Twój klient mysli o swoim problemie? Jeśli nie wiesz to czas się dowiedzieć.

Do tego wystarczy trochę lepiej ich posłuchać i wykorzystać to co słyszysz do promocji i do tworzenia usług, programów i szkoleń w odpowiedzi na ich ból.

Dobra rada: Dokument, w którym zapisujesz problemy, pytania i inne uwagi Twoich klientów lub twojej grupy docelowej powinien byc najczęściej używanym dokumentem w Twojej pracy.

Gdy zgromadzisz odpowiednią ilość informacji zobaczysz, że pewne sformułowania i pytania się powtarzają bez końca i na nie chcesz odpowiadać – choćby Ci się wydawało, że zrobiłeś to już wiele razy.

Nie zabraknie Ci też pomysłów na to o czym mówić i pisać do swojej grupy docelowej.

Możesz skorzystać z mojego dokumentu:

 

(Plik jest załączony do mini kursu – Jak zdobywać klientów w biznesie doradczym. Po otworzeniu kliknij plik i skopiuj, żeby mieć swoją, edytowalną wersję)

I zacznij zbierać informacje – o problemach, uczuciach i języku swojego klienta.

 

2) Jak wyróżnić się z rynku?

 

Jakie wrażenie robi na Tobie ktoś, kto mówi tylko o sobie, na dodatek się przechwala?

 

Bo na mnie nie za dobre. Nudzi mnie i przestaję go słuchać uważnie.

Dokładnie teraz, pisząc ten artykuł, dostałam maila z propozycją współpracy od dużej firmy, która domyślam się chce mi zrobić stronę internetową – taka niezamawiana oferta handlowa. (Domyślam się, bo nawet to jasno nie wynika z tej wiadomości. )

Jedno zdanie o tym ,że chcą mi złożyć ofertę. Reszta maila – pean pochwalny dla tejże firmy – jaka jest wspaniała i jakich ma wspaniałych klientów. Pod koniec coś o tych wspaniałych stronach internetowych…

Nic o mnie.

Nic.

W czym mi to może pomóc? Jaki problem mi taka strona rozwiąże? Jakie są korzyści ze skorzystania z ich propozycji współpracy?

Nic.

 

Duża to ponoć firma, może sobie pozwolić na wysyłanie takich bezsensownych wiadomości. Z samej statystyki wynika, że do 2% ludzi może się zainteresować tą niezamawianą ofertą handlową (ale nie musi).

W małych, często jednoosobowych firmach doradczych trzeba jednak działać inaczej.

Szkoda czasu i energii na takie nieefektywne oferty.

 

[highlights]Nigdy nie masz drugiej okazji do zrobienia pierwszego wrażenia

~ Will Rogers[/highlights] 

 

Tak jak ze mną – dokładnie tak samo jest z Twoim klientem – dużo bardziej zainteresujesz go mówiąc o nim a nie o sobie, na mówienie o sobie przyjdzie jeszcze czas, ale później.

Wyróżniasz się z rynku i zdobywasz uwagę ludzi, którym możesz pomóc mówiąc o nich.

Możesz to zrobić, bo zrobiłeś krok pierwszy. Poznałeś swojego klienta – wiesz co go boli, czego szuka, czego chce i w jaki sposób o tym mówi lub myśli.

Teraz możesz wyraźnie dać znać komu pomagasz i w czym.

To w sumie dosyć proste, tylko musisz przestać się bać i zdecydować się na grupę docelową, której pomagasz – Twoją niszę.

Oraz jasno zakomunikować jej w czym pomagasz.

Robisz to za pomocą Wiadomości swojego biznesu.

Taką wiadomość będziesz używać:

  • przedstawiając się na żywo,
  • na networkingu,
  • na szkoleniu czy konferencji
  • ale również powinna się znaleźć w opisach w Twoich mediach społecznościowych,
  • w Twoim bio,
  • na stronie internetowej.

Dzięki niej, Twoja grupa docelowa łatwo się zidentyfikuje i od razu zobaczy, że tu jest coś dla niej ciekawego.

 

Jak napisać taką wiadomość?

Napisz komu pomagasz…
W jaki sposób….
i po co…

I zacznij od takiej wiadomości kiedy masz przedstawić swój biznes.

 

Dam Ci przykład, sam pomyśl co lepiej do Ciebie trafia:

 

[alert style=”default”]Jestem psychologiem i coachem , terapeutą Racjonalnej Terapii Zachowań, terapeutą Solution Focused Brief Therapy, wykładowcą, absolwentką podyplomowych studiów zarządzania zasobami ludzkimi, certyfikowanym trenerem rozwoju osobistego. Obecnie jestem na drodze do certyfikatu Instytutu od Psychologów i Psychoterapeutów w nurcie Systemowo – Ericksonowskim. Na codzień prowadzę terapie rodzinne.[/alert]

 

Czy może:

 

[alert style=”default”]Pomagam osobom w związkach i rodzinach, którym trudno przychodzi rozwiązywanie konfliktów i nietrzymanie urazy. Po to by mogły wieść spokojniejsze i bardziej satysfakcjonujące życie rodzinne. Jestem coachem, terapeutą i trenerem rozwoju osobistego.[/alert]

 

I kolejny przykład:

 

[alert style=”default”]Jestem mgr. dietetyki klinicznej i otworzyłam gabinet ponieważ dietetyka to moja pasja. Odpowiednio zbilansowana dieta oraz systematyczna aktywność fizyczna stanowią kluczowe elementy prewencji wielu chorób cywilizacyjnych oraz odgrywają ważną rolę w procesie leczenia istniejących już dolegliwości.[/alert]

Czy może:

[alert style=”default”]Jestem dietetykiem klinicznym i pomagam osobom, które cierpią na przewlekłe choroby takie jak cukrzyca, otyłość i problemy sercowe oraz tym, które chcą im zapobiec. Pomagam wprowadzać zmiany w sposobie jedzenia oraz aktywności fizycznej bez odwracania całego życia do góry nogami.[/alert]

(po więcej przykładów i rozwinięcie tematu obejrzyj webinar tutaj )

 

To jest Twoja podstawowa wiadomość w biznesie, taka której używasz gdy ktoś się Ciebie pyta co robisz.

Jej elementów będziesz też używać w swoich postach na mediach społecznościowych, w swoich rozmowach. Za każdym razem kiedy komunikujesz coś do swojej grupy docelowej albo mówisz komuś czym się zajmujesz.

Dzięki temu każdy zrozumie komu pomagasz i w czym – i to jest warunek skutecznej wiadomości w biznesie.

Tyle osób wykorzystuje grupy na Facebooku by promować swoje biznesy i blogi, swoje media społecznościowe, ale nawet nie pomyśli, żeby napisać co tam jest i dla kogo. A po co ktoś miałby kliknąć jeśli nie wie co tam znajdzie?

 

Czujesz się niewidzialny dla płacącego klienta?
Zapisz się na maile a pomogę Ci to zmienić. Zaczniemy od schematu stałego dopływu klientów.
Piszemy jak rozwijać biznes oraz informujemy o naszej ofercie.
Zapisz się na maile pełne biznesowej inspiracji
i odbierz schemat dopływu klientów
Piszemy o tym jak rozwijać biznes oraz informujemy o naszej ofercie. Chronimy Twoje dane zgodnie z:
>>Polityką Prywatności
Zawsze możesz zrezygnować z subskrypcji

 

 

3) Zaoferowanie pomocy osobom zainteresowanym

 

Kiedy już zwrócisz uwagę potencjalnego klienta chcesz zdobyć do niego kontakt.

Dlatego, że mało kto decyduje się na współpracę, po pierwszym spotkaniu z Tobą.

Większość ludzi potrzebuje kilku do kilkunastu kontaktów zanim się zdecyduje na Twoją pomoc.

Twoim celem jest więc zaoferowanie wartości zanim jeszcze zaoferujesz współpracę. Zanim dojdzie do transakcji.

Robisz to za pomocą edukacji.

OK?

Ta wartość i edukacja obejmuje też oczywiście treści, które tworzysz (jeżeli je tworzysz…)
Jeśli piszesz bloga, robisz filmy albo podcast to tu zaczyna się edukacja. Nie jest to jednak konieczne.

Jeśli tego nie robisz, Twoja edukacja może zaczynać się od prezentu za zapis na listę (zwanego też lead magnetem, magnesem na klienta, itp.)
Na potrzeby biznesu doradczego ja lubię nazywać to pierwszą pomocą, którą oferujesz za darmo.

Jest to albo jakaś porada, która pomoże uczynić krok w kierunku rozwiązania
albo odpowiedź na pytanie, które Twój klient ma w głowie.

Ważne by był to logiczny krok pomiędzy problemem – tak jak go klient postrzega a Twoim rozwiązaniem.

Oczywiście nie proponuję Ci tu żebyś pracował za darmo – to musi być coś, co można dostarczyć automatycznie, bez twojego czasu, na przykład dokument lub ćwiczenie PDF, email albo nagrany film.

Musi jednak być wartościowe z punktu widzenia Twojego potencjalnego klienta.


[highlights]To prosta, ale potężna zasada: zawsze dawaj ludziom więcej niż się spodziewają.

~ Nelson Bosswell[/highlights]

 

Zacznijmy od tego dlaczego po zwróceniu uwagi Twojego potencjalnego klienta nie możesz od razu sprzedawać.

Możesz.

Możesz wtedy liczyć na 0,5% sprzedaży. Czyli na 200 osób do których dotrzesz – jedna się zdecyduje. Trochę słabo.

Dlaczego tylko tyle?

Bo ludzie Cię nie znają.

Jeśli zastanawiasz się czemu na networkingu albo po wystąpieniu nie masz dużo zapytań o współpracę – to właśnie z tego samego powodu. Ludzie jeszcze Ciebie na tyle nie znają by skorzystać z Twojej oferty. Mogą też nie do końca rozumieć komu i w czym pomagasz.

System WERS jest właśnie stworzony do tego by mogli Cię poznać.

By nie odpuszczać tych wszystkich ludzi, którzy mogą zostać twoimi klientami tylko potrzebują trochę więcej czasu, trochę więcej informacji, potrzebują zbudować relację i zdobyć zaufanie do Ciebie.

Dlatego chcesz zaoferować im wartość i pomoc, zanim jeszcze zaoferujesz im współpracę.

Tak jak ja to robię tym wpisem – chcę by ludzie, którzy jeszcze o mnie nie słyszeli dowiedzieli się – czego uczę i w jaki sposób pomagam.

W ten sposób nie musisz mieć tysięcy ludzi na liście i płacić dużo pieniędzy za reklamę. Jest dużo łatwiej i taniej zaoferować swoją pomoc osobom dokładnie dobranym, z którymi zbudowałeś relację.

 

Jak to zrobić?

Zaoferować im właśnie tą małą, wykonalną poradę lub odpowiedź na ich pytanie zanim jeszcze zaoferujesz współpracę i w zamian za kontakt do siebie – adres email.

To, w połączeniu z Twoją wiadomością, będzie przyciagać do Ciebie odpowiednich ludzi – Twoich idealnych klientów.

To taki rodzaj filtra.

To też bardzo ważne, by na liście mailowej mieć odpowiednich ludzi. Ludzi, którym możesz pomóc.

Dlatego tą poradę, lub odpowiedź na pytanie też weźmiesz z wyników poznawania Twojego klienta.

Tym sposobem upewnisz się, że zdobywasz kontakt do osób zainteresowanych, osób którym możesz pomóc, nie jakichś przypadkowych internautów.

Zgodzisz się?

Zawsze idziemy w jakość a nie w ilość, w końcu nie jesteśmy koncernami.

Tym sposobem masz odpowiedź na pytanie – co jest dobrym prezentem za zapis na listę.

Po stworzeniu prezentu (i proszę, nie nazywaj tego prezent, po prostu napisz jaki problem rozwiązujesz, na jakie pytanie odpowiadasz) przychodzi czas na jego promocję.

Promować możesz go wysyłając osoby do strony lądowania – to taka strona na której mogą podać swój adres email w zamian za dostęp do Twojego prezentu.

Link do takiej strony możesz umieścić na swoich mediach społecznościowych, we wpisie na blogu, wysłać go tradycyjnym mailem, podyktować, wysłać messengerem albo whatsappem. Możesz umieścić go na swojej stronie internetowej, jeśli możesz ją edytować. Możesz podać w postach na mediach społecznościowych.

Możliwe, że słyszałeś juz o stronach lądowania. Dużo się mówi o programach do ich tworzenia, o tym jak powinny wyglądać. Ogrom tych informacji może wręcz przerażać.

A prawda jest taka: skuteczność takiej strony nie zależy ani od programu, którego używasz, ani nawet od jej wyglądu.

Skuteczność strony lądowania zależy od tego czy dobrze rozumiesz problem lub pragnienie swojej grupy docelowej, od tego czy oferujesz krok w stronę jego rozwiązania i od tego czy pokazujesz tą stronę odpowiednim ludziom.

 

4) Promocja

 

Promocja sama w sobie nie jest elementem systemu WERS, ale jest ważnym krokiem do zdobywania klienta.

Chcesz pokazywać się jak największej ilości osób, z których wyłapiesz tych zainteresowanych i tych z którymi chcesz pracować.

Domyślam się, że już się promujesz i głównym zadaniem systemu WERS jest sprawić by ta promocja była dużo bardziej skuteczna.
Byś przestał być niewidzialny dla płacącego klienta.

Dlatego moją radą jest byś zbudował system WERS i wykorzystał go razem z promocją, którą i tak już wykorzystujesz.

Kanały promocji zawsze można dodawać nowe, ale trzeba mieć najpierw zbudowany fundament, którym jest WERS.

 

 

Wtedy możesz dzielić się najpierw swoją wiadomościa, by zwrócić uwagę a następnie proponować swoją bezpłatną pomoc:

Na żywo:

– kiedy spotykasz osoby z Twojej grupy docelowej
– na networkingu
– na szkoleniach
– na konferencjach
– w zasadzie zawsze kiedy rozmawiasz z ludźmi, którzy mogą być w twojej grupie docelowej, lub kiedy do nich mówisz (z radia, ze sceny, itd.)

Online:

– Networking online – grupy na Fb, fora
– Twoje kanały społecznościowe
– Kiedy występujesz gościnnie – w podcascie, na blogu, w wywiadzie.
– Kiedy spotykasz online ludzi z Twojej grupy docelowej
– Tworząc treści jak blog, film , podcast, wspominaj o Twojej ofercie na koniec i zachęcaj do skorzystania

Płatne formy promocji:

– Reklamy na Facebooku, w Google, na YouTube

Polecam Ci szczególnie uczestnictwo i promocję w Grupach na facebooku, w których jest Twoje grupa docelowa.

Nie tylko możesz im zaoferować pomoc odpowiadając na pytania, które mają i oferując swój prezent, ale dodatkowo grupy to kopalnia wiedzy na temat Twoich klientów. Ludzie chętnie piszą w nich czego szukają, co ich boli, czego by chcieli.

Pamiętaj, zostawiając link w grupach, napisz komu i w czym pomagasz. To niesamowite jak dużo osób ciągle tego nie robi.

 

5) Budowa relacji opartej na zaufaniu za pomocą sekwencji email.

 

To moja ulubiona część.

Budowanie relacji z Twoim potencjalnym klientem…
… za pomocą automatycznych maili.

Kiedy robisz to dobrze, to narzędzie – automatyzacja ma dużą moc.

To te maile są odpowiedzialne za budowanie relacji i zdobywanie zaufania u osób, które nie zdecydowały się od razu na współpracę z Tobą, ale którym możesz pomóc.

Brzmi bardzo technicznie, ale nie bój się.

To po prostu przeniesienie rozmowy na żywo w cztery oczy na email.

Oczywiście nie jesteś w stanie rozmawiać sam ze wszystkimi, zwyczajnie nie ma na to czasu.

Z drugiej strony są też osoby, które nie są gotowe na rozmowę z Tobą zanim Cię lepiej poznają.

Są osoby, które nie rozumieją jak im możesz pomóc, mają problem ale może nawet nie wiedzą, że rozwiązanie istnieje.

Nie musisz tych osób odpuszczać. W końcu spotkały Cię gdzieś, może w sieci, może na żywo na szkoleniu. I mają problem, który możesz pomóc im rozwiązać.

Porozmawiaj z nimi automatycznie – za pomocą maila.
A dokładnie sekwencji maili, wysyłanej automatycznie.

Tak.

Maile, które wyślą się same :)

 

Taka automatyzacja wysyła maile w zależności od tego kiedy ktoś się zapisał na twoją listę, po upłynięciu okreslonego czasu – na przykład co 2 dni.

Ten kto zapisał się w środę, dostanie drugi email w piątek

Ten kto zapisał się w czwrtek, dostanie drugi email w sobotę

I tak dalej.

Poprowadź rozmowę takimi mailami. Daj się poznać, polubić, zaufać Ci. Dostarcz więcej wartości, opowiedz też o sobie, i o swoich klientach. Odpowiedz na wszystkie pytania, które mają w głowie.

Bo umysł Twojego klienta jest jak pas z bagażami na lotnisku – jak nie zdejmiesz z niego bagaży to będą sobie jeździć w kółko i nie pozwolą mu podjąć decyzji o skorzystaniu z Twoich usług.

Chcesz pokazać, że wiesz o czym mówisz, chcesz zostać ich doradcą, takim trochę przewodnikiem.

Dodaj też trochę swojej osobowości, humoru albo motywacji. Emocje są dobre i ważne, emocje sprawią, że zobaczą w Tobie człowieka.

Nawet jeśli jesteś doradcą w sektorze biznesowym – Twoje maile otwierają ludzie, nie firma. A ludzie lubią być traktowani jak ludzie nie jak bezimienne maszyny.

Spraw by poczuli się dobrze!

Wtedy zaczniesz otrzymywac takie informacje zwrotne :)

Nie warto też bać się pisania maili.

Często nam się wydaje, że one muszą być jakieś… najpewniej takie jak wypracowania w podstawówce.

Tylko zastanów się – kto by chciał czytać Twoje wypracowania z podstawówki? ;)

Te maile mają być szczere, więc pisz, tak jak mówisz. To się łatwo czyta. (prawda?)

Chcesz im pomóc, pokazać siebie i swoje rozwiązanie, no i zdjąć te bagaże jeżdżące w kółko.

Robisz to odpowiadając na pytania w głowie Twojego potencjalnego klienta, dokładnie omawiamy to w kursie Jak zdobywac klientów z systemem WERS, możesz się zapisać na webinar, który jest wstępem do tego kursu.

 

6) Zaoferowanie skorzystania z Twoich usług

 

Do tej pory zbudowałeś już relację i zdobyłeś zaufanie swojego subskrybenta.

I teraz jest dobry czas by zaoferować mu prawdziwy krok naprzód.
Prawdziwe wyniki…

Czyli czas na zaoferowanie Twoich usług lub produktu.

Nie jak ktoś obcy z internetu czy z ulicy, ale jako zaufany przewodnik i specjalista.

Taką różnicę robi WERS – pozwala Ci pomóc Twoim klientom i zbudować relację i zaufanie jeszcze zanim zaproponujesz im wspópracę.

Automatycznie czyli w tle.

 

Widzisz tą różnicę?

Nie pokazujesz komuś obcemu twojej strony sprzedażowej, tylko komuś kto wie już w jaki sposób pomagasz i co możesz dla niego zrobić. To zasadnicza różnica.

Ten system możesz wykorzystywać do sprzedawania różnych rzeczy:

  • swoich usług
  • pakietów usług / konsultacji
  • książek
  • kursów online
  • programów online
  • szkoleń na żywo
  • produktów

Możesz go powielać za każdym razem kiedy wprowadzasz nową ofertę albo kiedy chcesz dotrzeć do nowej grupy docelowej.

Większość książek i kursów uczy na temat pojedynczych elementów promowania biznesu i sprzedaży. Często ciężko to poukładac w jedną spójną całość.

WERS jest inny – to kompletny system, który łatwo wprowadzisz w życie i automatycznie będzie wspierał rozwój Twojego biznesu, w tle.

Jedyne takie miejsce które łączy teorię i psychologię sprzedaży z praktycznym wykorzystaniem nowoczesnych (i bezpłatnych) narzędzi i taktyk w internecie.

Zależy nam na tym, żeby nie był to kolejny element wyrwany z kontekstu ale kompletny system, który możesz wprowadzić w życie i zacząć używać praktycznie od zaraz.

 

Kolejne kroki

 

Mam nadzieję, że podobał Ci się ten artykuł ..

I nauczyłeś się czegos nowego ..

Takie było moje zamierzenie 🙂

Pozwól teraz, że zapytam się Ciebie ..

Masz swój biznes, w którym pomagasz, doradzasz lub uczysz?

Jeśli tak ..

Masz wprowadzony już system, który przynosi Ci klientów każdego dnia?

Pomyśl o tym…

Czy nie zostawiasz, tych, którzy od razu nie decydują się na współpracę na tak zwanym stole ..

Zapisz się tutaj na nagranie webinaru oraz kurs email – jak zdobywac klientów w biznesie doradczym i zacznij przyciagać idealnych, płacących klientów!

Czas działać. 🙂

 

Czujesz się niewidzialny dla płacącego klienta?
Zapisz się na maile a pomogę Ci to zmienić. Zaczniemy od schematu stałego dopływu klientów.
Piszemy jak rozwijać biznes oraz informujemy o naszej ofercie.
Zapisz się na maile pełne biznesowej inspiracji
i odbierz schemat dopływu klientów
Piszemy o tym jak rozwijać biznes oraz informujemy o naszej ofercie. Chronimy Twoje dane zgodnie z:
>>Polityką Prywatności
Zawsze możesz zrezygnować z subskrypcji

4 komentarze do wpisu „Jak dotrzeć do klienta, dla trenerów, coachów i usług doradczych”

  1. Długi wpis, ale bardzo fajnie napisany! :) Podoba mi się wstęp, który zapowiada o czym będzie można przeczytać w tekście! Lubię tak maksymalnie dopieszczone teksty!

Możliwość komentowania jest wyłączona.